اخر الاخبار

الجمعة، 7 مايو 2021

كلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل تحميل اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل

استماع وتحميل وكلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل


 كلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل  تحميل  اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل 

                 استماع وتحميل وكلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل  الاغنية كلمات والحان مصطفي كامل 

ادينا عايشين

ادينا ماشيين مع الايام ويوم ورا يوم بتعلم ، وكداب الي فاكر نفسة في دنيتا دي معلم


امنا الي مالوش امان ، وكبرنا الصغيرين


وحبينا الي غدر وخان وعلينا في الكدابين والي عملو ولاد حلال طلعو في الاخر شمال


علي راي المثل الي قال غلطة الشاطر بي الف وحرص قبل ماتسلم


ياما ناس دخلو في حياتنا وملو ايامنا وحكاياتنا قولنا عوضنا الي فتنا وبكرة تحلو السنين


اتارينا ياقلبي برضو مهما عملنا مش حايرضو مين زرعنا الخير في ارضو وقال لينا متشكرين


ياما ناس عاشت معانا وداقت احلي سنين هوانا حظرناهم من الخيانة حلفو ميت مليون يمين


اتاريها هيا هيا حلقة جديدة في تمثيلية ناس تبنلك ناس عادية وفي الحقيقة ممثلين


لتحميل اغنية ادينا ماشيين اضغط علي تحميل الان
ادينا ماشيين كلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفي كامل كلمات الاغنية الي غناها للمزيد تابعنا علي موقعنا كلام تو داي








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق